Bóg Wszechmogący jest drugim przyjściem Pana Jezusa. Boże owieczki słyszą głos Boży. Gdy czytasz słowa Boga Wszechmogącego, widzisz, że Bóg się pojawił! Zachęcamy wszystkich poszukiwaczy prawdy, aby tu zajrzeli.

-

Wszechmogący Boże, teraz mam Ciebie




I
Wszechmogący Boże, teraz gdy mamy Ciebie, troski zmieniają się w radość. Jemy, pijemy, cieszymy się z Twych słów; jesteśmy z Tobą co dzień. Twa żywa woda podtrzymuje nas, mamy wszystkiego w obfitości. Poznaj prawdę, wejdź w rzeczywistość, wszystko zależy od Ciebie. Bracia, dziś jemy, pijemy i pełni radości przez moc Jego słów, w Jego królestwie żyjąc. Siostry, wzajemnie kochajmy się, jednego serca bądźmy, na Boże serce mając wzgląd.


II
Wszechmogący Boże, odkąd mam Ciebie, me serce jest nasycone. Wyrzekłem się grzeszności ciała, korzyści, próżności i sławy. Boże mój, dążyć do prawdy Twej chcę, aby kiedyś zdobyć ją. Żyć według Twych słów, pokonać szatana i być cały Twój. Bracia, dziś jemy, pijemy i pełni radości przez moc Jego słów, w Jego królestwie żyjąc. Siostry, wzajemnie kochajmy się, jednego serca bądźmy, na Boże serce mając wzgląd.

III
Zawsze podążając śladami Boga i żyjąc w Jego domu. Droga, prawda i życie darowane są Tobie i mnie. Gdy zechce każdy z nas prawdę znać i szczerze kochać Boga, uśmiechnięta twarz Wszechmogącego cześć będzie na nas jaśnieć. Bracia, dziś jemy, pijemy i pełni radości przez moc Jego słów, w Jego królestwie żyjąc. Siostry, wzajemnie kochajmy się, jednego serca bądźmy, na Boże serce mając wzgląd, na Boże serce mając wzgląd. ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem i śpiewaj nowe pieśni”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz