Bóg Wszechmogący jest drugim przyjściem Pana Jezusa. Boże owieczki słyszą głos Boży. Gdy czytasz słowa Boga Wszechmogącego, widzisz, że Bóg się pojawił! Zachęcamy wszystkich poszukiwaczy prawdy, aby tu zajrzeli.

-

Rozdział 38

To nie twoja wiara jest dobra lub czysta, lecz raczej Moje dzieło wspaniałe! Wszystko jest dzięki Memu miłosierdziu! Nie możecie przejawiać najmniejszej ilości skażonego usposobienia, polegającego na samolubstwie lub niewiedzy, bo wtedy Moje dzieło wykonywane na was nie pójdzie na przód. Trzeba jasno zrozumieć, że to, czy człowiek upada, czy stoi mocno, nie zależy od niego, ale ode Mnie. Jeśli dziś nie pojmie się dobrze tego kroku, to jest się daleko jeszcze od wejścia do królestwa niebieskiego. Należy zrozumieć, że to, co dzisiaj [się dokonuje][a], to wspaniałe dzieło Boga; z człowiekiem nie ma to nic wspólnego. Na co zdają się ludzkie czyny? Albo są egoistyczne, aroganckie i pełne pychy, albo przeszkadzają w Bożym zarządzaniu i niweczą Jego plany. Och, zdeprawowani! Dzisiaj musicie dojść do tego, by polegać na Mnie; jeśli tego nie zrobisz, powiadam ci dziś, że nigdy niczego nie osiągniesz! Wszystko będzie na próżno, a wasze przedsięwzięcia okażą się bezużyteczne.

Nie ociągajcie się i nie wahajcie; dziś na wszystkich, którzy Mnie kochają, wypełni się Moje wspaniałe dzieło. Nie mam pożytku z tych, którzy się nie upokarzają oraz nie uniżają, i dziś używam tylko takich, którzy są w pełni pokorni. Jedynie przed tymi, którzy naprawdę Mnie kochają szczerym sercem, są pogardzani przez innych i potrafią całkowicie się na Mnie otworzyć, Ja w pełni się otworzę. Pozwolę ci zrozumieć Moje zamiary i zawsze będziesz przede Mną, otrzymując Moje błogosławieństwa. Tych, którzy dziś poświęcają się dla Mnie i ofiarowują siebie oraz znoszą dla Mnie ciężary, nigdy nie potraktuję niesprawiedliwie, a w ten sposób objawi się Moja sprawiedliwość. Nie uskarżajcie się na Mnie; Moja łaska wam wystarczy. Równie dobrze możesz przyjść i ją przyjąć, aby posmakować niezrównanej słodyczy. To nie tylko wzbudzi w tobie miłość do Mnie, ale także ją pogłębi.

Moje dzieło wypełnia się krok po kroku i wcale nie jest nierozważne czy też niejasne. Aby za Mną podążać, musicie również tak postępować: przyglądajcie się Mej postawie i uczcie się ode Mnie. W ten sposób, jeśli będziecie podążać Moimi krokami, zostaniecie wprowadzeni w manifestację królestwa. Radujcie się jednym głosem! Synowie Moi! Dzieło Boże spełni się dla waszego grona ludzi. Czyż nie czujecie się pobłogosławieni?

To zaiste trudne do zgłębienia! Przywiodłem was dziś tutaj, abyście mogli zobaczyć Moje wspaniałe dzieło!

Przypis:

a. W oryginale brak wyrażenia „co się dokonuje”.
                                                                                                      z księgi „Słowo ukazuje się w ciele” 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz