Bóg Wszechmogący jest drugim przyjściem Pana Jezusa. Boże owieczki słyszą głos Boży. Gdy czytasz słowa Boga Wszechmogącego, widzisz, że Bóg się pojawił! Zachęcamy wszystkich poszukiwaczy prawdy, aby tu zajrzeli.

-

Rozdział 74

Błogosławieni, którzy przeczytali Moje słowo i wierzą, że się ono spełni – nie potraktuję cię źle, ale sprawię, że to, w co wierzysz, wypełni się w tobie. To jest Moje błogosławieństwo, które dla ciebie nadchodzi. Moje słowo uderza w tajemnice ukryte w każdej osobie. Każdy ma śmiertelne rany, a Ja jestem dobrym lekarzem, który je leczy – po prostu stań w Mojej obecności. Dlaczego powiedziałem, że w przyszłości nie będzie już cierpienia ani łez? Właśnie z tego powodu. We Mnie wszystko się wypełniło, ale w ludziach wszystkie rzeczy są skażone i daremne, a także wszystkie są dla nich zwodnicze. W Mojej obecności otrzymasz wszystkie rzeczy oraz zobaczysz i będziesz mógł się cieszyć błogosławieństwami, o jakich nawet nie śniłeś. Ci, którzy nie stają przede Mną, z pewnością są zbuntowani i z pewnością są tymi, którzy stawiają Mi opór. Na pewno nie oszczędzę ich łatwo; surowo skarcę takie osoby. Pamiętaj o tym! Ci, którzy częściej stają przede Mną, zyskają więcej, ale nie będzie to nic poza łaską. Później natomiast otrzymają jeszcze większe błogosławieństwa.

Od stworzenia świata zacząłem przeznaczać i wybierać tę grupę ludzi – mianowicie was dzisiaj. Wasz temperament, kaliber, wygląd, postawa, rodzina, w której się urodziliście; twoja praca i twoje małżeństwo, cały ty, nawet kolor twoich włosów i twojej skóry, a także czas twojego urodzenia – wszystko to zostało ułożone przez Moje ręce. Nawet rzeczy, które czynisz i ludzie, których spotykasz każdego dnia – wszystko to bez wyjątku zostało ułożone przeze Mnie, nie mówiąc już o tym, że samo wprowadzenie cię dzisiaj w Moją obecność jest tak naprawdę Moim zrządzeniem. Nie wzburzaj się; powinieneś postępować ze spokojem. To, czym pozwalam ci się cieszyć dzisiaj, jest udziałem, na jaki zasługujesz i został ci on przeznaczony przeze Mnie przy stworzeniu świata. Ludzie są tak skrajni – nadmiernie uparci albo zupełnie bezwstydni. Nie są zdolni zajmować się rzeczami zgodnie z Moim planem i ustaleniami. Nie czyń tak dalej. We Mnie wszystko jest wyzwolone; nie przywiązuj się, bo poniesiesz stratę na swoim życiu. Pamiętaj o tym!

Wierz, że wszystko jest w Moich rękach. To, co w przeszłości było dla was tajemnicą, dzisiaj jest całe jawnie odkryte; nie jest już dłużej ukryte (ponieważ powiedziałem, że w przyszłości nic nie pozostanie ukryte). Ludzie są często niecierpliwi; za bardzo niepokoją się, aby doprowadzić rzeczy do końca i nie biorą pod uwagę tego, co jest w Moim sercu. Szkolę was, abyście mogli mieć udział w Moim brzemieniu i zarządzać Moim domem. Chcę, żebyście szybko dorastali, abyście mogli prowadzić waszych braci, którzy są od was młodsi, tak abyśmy my – Ojciec i synowie – mogli wkrótce się zjednoczyć i już nigdy nie odłączyć się od siebie. To spełni pragnienie Mojego serca. Tajemnica została już ujawniona wszystkim ludziom i w ogóle nic nie pozostaje ukryte: Ja – doskonały Bóg we własnej osobie, który posiada zarówno zwyczajne człowieczeństwo jak i doskonałe bóstwo – objawiłem się dziś przed waszymi oczami. Całe moje jestestwo (ubiór, wygląd fizyczny i sylwetka) jest doskonałą manifestacją samego Boga oraz jest osobą Boga, którą ludzie wyobrażali sobie od stworzenia świata, ale której nikt nie widział. Powodem, dla którego Moje działania odpowiadają Moim słowom, jest to, że Moje zwyczajne człowieczeństwo i pełne bóstwo uzupełniają się nawzajem, jak również to, że w ten sposób wszyscy ludzie mogą zobaczyć, że tak wielka moc obecna jest w zwykłej osobie. Ci z was, którzy prawdziwie wierzą we Mnie, czynią tak, ponieważ dałem wam szczere serca, aby uzdolnić was do kochania Mnie. Kiedy rozprawiam się z tobą, rzucam na ciebie światło i oświecam cię, pozwalając, abyś przez to Mnie poznał. Dlatego też, niezależnie od tego, jak postępuję z tobą, nie uciekniesz. Będziesz raczej coraz bardziej i bardziej do Mnie przekonany. Kiedy jesteś słaby, wynika to również z Mojego zrządzenia, które pozwala ci zobaczyć, że kiedy odejdziesz ode Mnie, umrzesz i uschniesz. Po tym możesz poznać, że jestem twoim życiem. Kiedy będziesz stawał się silny po tym, jak byłeś słaby, pozwoli ci to zobaczyć, że bycie słabym lub silnym nie zależy od ciebie, ale całkowicie ode Mnie.

Wszystkie tajemnice są w pełni ujawnione. W działaniach podejmowanych przez was w przyszłości, będę udzielał wam Moich wskazówek – jedna po drugiej. Nie będę niejasny, ale będę całkowicie jednoznaczny, a nawet będę przemawiać do was bezpośrednio, tak że nie będziecie już musieli zastanawiać się nad tym sami, abyście nie przeszkodzili Mojemu zarządzaniu. Z tego powodu wielokrotnie podkreślam, że później nie będzie już nic ukrytego.

                                                                                                       z księgi „Słowo ukazuje się w ciele”

Zalecenie: Rozdział 70

                  Rozdział 71

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz