Bóg Wszechmogący jest drugim przyjściem Pana Jezusa. Boże owieczki słyszą głos Boży. Gdy czytasz słowa Boga Wszechmogącego, widzisz, że Bóg się pojawił! Zachęcamy wszystkich poszukiwaczy prawdy, aby tu zajrzeli.

-

Rozdział 9

Pragnę ci przypomnieć, że nie możesz mieć nawet drobnej niejasności odnośnie Mojego słowa, a wszelkie niedbalstwo jest nie do przyjęcia. Musisz wysłuchać go uważnie i przestrzegać oraz podchodzić do sprawy zgodnie z Moimi intencjami. Musisz zawsze być w gotowości, nigdy nie mieć aroganckiego usposobienia ani być zadufaną w sobie, i zawsze musisz na Mnie polegać, aby odrzucić naturalne, stare usposobienie, które w tobie zamieszkuje. Zawsze powinnaś móc zachować normalny swój stan przede Mną i mieć stateczne usposobienie. Twoje myślenie musi być trzeźwe i jasne, i nie powinno być chwiejne lub kontrolowane przez jakąkolwiek osobę, zdarzenie czy rzecz. Zawsze powinnaś być spokojna w Mojej obecności i zawsze utrzymywać stałą bliskość oraz wspólnotę ze Mną. Musisz okazywać nieugiętą odwagę i stanowczo trwać przy swym świadectwie wobec Mnie.
Powstań i mów przez wzgląd na Mnie, i nie obawiaj się tego, co mówią inni ludzie. Skup się na czynieniu zadość Moim zamiarom – nie bądź sterowana przez innych. To, co ci objawiam, musi być zrobione zgodnie z Moimi zamiarami i nie może być odwlekane. Jak czujesz się w swym wnętrzu? Czujesz się nieswojo? Zrozumiesz. Dlaczego nie jesteś w stanie wstać, aby przemawiać przez wzgląd na Mnie oraz liczyć się z Moim brzemieniem? Zajmujesz się angażowaniem w drobne intrygowanie, ale Ja widzę to wszystko wyraźnie. Jestem twoim oparciem i twoją tarczą, a wszystko jest w Moich rękach, więc czego się obawiasz? Czy nie jest to bycie zbyt emocjonalne? Musisz szybko wyzbyć się emocji; Ja nie biorę pod uwagę emocji i praktykuję sprawiedliwość. Jeśli to nie jest z żadną korzyścią dla kościoła, wówczas twoja własna matka i ojciec nie są żadnym wyjątkiem! Moje zamiary były ci objawione i nie wolno ci ich ignorować. Zamiast tego, musisz poświęcić im całą swą uwagę i odrzucić wszystko, aby podążać tą ścieżką całym sercem. Ja będę zawsze trzymać cię w Moich rękach. Nie bądź bojaźliwa, nie bądź sterowana przez swego męża; musisz pozwolić, aby Moja wola była wykonywana.

Miej wiarę! Miej wiarę! Ja jestem twoim Wszechmogącym. To jest coś, co mogłabyś do pewnego stopnia sobie uświadomić, lecz wciąż musisz uważać. Przez wzgląd na kościół, Moją wolę i Moje zarządzanie musisz się w pełni poświęcić, a wszystkie tajemnice i zakończenia będą ci jasno ukazane. Nie będzie żadnej dalszej zwłoki, a dni mają się ku końcowi. Co więc zrobisz? Jak możesz zabiegać, aby szybciej uczynić swe życie dojrzałym? Jak szybko sama uczynisz siebie przydatną dla Mnie? Jak sprawisz, że Moja wola będzie wykonywana? Zrobienie tego wymaga gruntownego rozważania i głębszej wspólnoty ze Mną. Polegaj na Mnie, wierz we Mnie, nigdy nie bądź niedbała i bądź w stanie podchodzić do spraw zgodnie z Moim przewodnictwem. Prawda musi być dobrze przygotowana, a ty musisz jeść i pić ją częściej. Każda prawda musi być zrealizowana, zanim może być dobrze zrozumiana.

Czy czujesz teraz, że czasu nie jest dość? Czy czujesz także, że jesteś inna wewnątrz w porównaniu z tym, co przedtem, i że twoje brzemię wydaje się bardzo ciężkie? Moje zamiary są na twój rachunek; musisz być trzeźwo myślącą, nie odrywać się od nich i zawsze pozostawać w związku ze Mną. Przebywaj zawsze blisko Mnie, komunikuj się ze Mną, troszcz się o Moje serce i bądź w stanie służyć przy organizowaniu, dzięki czemu Moje zamiary zawsze są wam objawiane. Zawsze zwracaj szczególną uwagę! Szczególną uwagę! Nie zwalniaj tempa nawet trochę; to jest twój obowiązek i Moje dzieło zamieszkuje w nim.

Możesz rozumieć nieco na tym etapie i czuć, że jest ono zbyt cudowne. Może miałaś pewne wątpliwości w przeszłości i czułaś, że było ono całkiem inne od pojęć, idei i myśli człowieka, ale teraz w zasadzie rozumiesz. To jest Moje cudowne dzieło i jest to także cudowne dzieło Boga. Bezwzględnie musisz być czujna i czekać oraz poruszać się w nim. Czas jest w Moich rękach; nie marnuj go i nigdy nie zwalniaj tempa ani na chwilę. Marnowanie czasu opóźnia Moje dzieło i przeszkadza Mojej woli w tobie. Musisz rozmyślać i często porozumiewać się ze Mną. Musisz sprowadzić przede Mnie wszystkie działania, posunięcia, myśli, idee, rodzinę, męża, synów i córki. Nie polegaj na własnym “ja” w swym praktykowaniu, w przeciwnym wypadku będę rozwścieczony, a wówczas twoje straty będą kosztowne.

Kontroluj zawsze swe własne działania i zawsze bądź w stanie chodzić wewnątrz Moich słów. Będzie to spełnione, tylko jeśli posiadasz Moją mądrość. Stań przede Mną, jeśli napotykasz trudności, a Ja dam ci wskazówkę. Nie wygłupiaj się i nie porozumiewaj się lekkomyślnie. Jeśli twoje życie nie uzyskuje żadnej korzyści, to jest tak z powodu twojego braku wiedzy i niemożności rozróżnienia między dobrymi a złymi słowami. Nie zdajesz sobie z tego sprawy póki nie jesteś pokrzywdzona i póki twój stan nie jest zły, a ty pozostajesz bez obecności Ducha Świętego. Wtedy jest już za późno. Czas teraz tak nagli, więc twojemu życiu nie wolno opóźniać się nawet trochę; musisz podążać ściśle Moimi śladami. Gdy pojawiają się jakiekolwiek trudności, rozmyślaj często, pozostając blisko Mnie, i porozumiewaj się bezpośrednio ze Mną. Jeśli zrozumiesz tę drogę, Twoje zaangażowanie stanie się łatwe, jako iż kontynuujesz posuwanie się do przodu.

Moje słowa są kierowane nie tylko do ciebie. Każdemu w kościele do pewnego stopnia czegoś brakuje. Musicie więcej się porozumiewać, być w stanie jeść i pić samodzielnie podczas waszych własnych duchowych poświęceń oraz być w stanie pojąć kluczową prawdę, aby móc ją natychmiast zastosować w praktyce. Musicie wyczuć prawdziwość Mojego słowa. Uchwyćcie jego prawdziwą istotę; bądźcie zdecydowani i nie leńcie się. Zawsze rozważajcie Moje słowo i zawsze się ze Mną porozumiewajcie, a stopniowo będzie to objawione. Nie możesz zbliżyć się do Boga na jedną chwilę, a następnie – zanim twoje serce może zostać wyciszone przed Bogiem – być poruszoną, gdy przydarza ci się jakaś inna sprawa. Jesteś zawsze zdezorientowana i niezrozumiałe są dla ciebie pewne sprawy, i nie jesteś w stanie zobaczyć Mojego oblicza, a więc nie możesz dobrze zrozumieć Mojego serca. Nawet jeśli możesz nieco zrozumieć, to nie jesteś czegoś pewna i wciąż wątpisz. Dopóki Ja nie zawładnę w pełni twoim sercem, a twój umysł nie będzie już niepokojony przez wszystkie sprawy doczesne i kiedy będziesz oczekiwać z jasnym oraz spokojnym umysłem – to jest to ten moment, że mogę, krok po kroku, objawić się wam zgodnie z Moimi zamiarami. Powinniście pojąć tę drogę do przebywania blisko Mnie. Bez względu na to, kto cię uderza lub przeklina, lub jakie przyjemne rzeczy oferują ci ludzie, jest to nie do zaakceptowania, jeśli utrzymują cię one od bycia blisko Boga. Pozwól swemu sercu być w Moim zasięgu, nie wolno ci nigdy Mnie opuszczać. Przy tym rodzaju bliskości i wspólnoty, bez względu, czy to są twoi rodzice, mąż, dzieci, inne relacje rodzinne, czy okowy świeckiego świata, wszystko to odpłynie. Będziesz cieszyć się prawie nieopisaną słodyczą w swoim sercu i doświadczysz wonnego oraz wspaniałego smaku, i naprawdę będziesz ze Mną nierozerwalnie związana. Jeśli tak jest zawsze, zrozumiecie, co jest w Moim sercu. Nigdy nie zgubicie swojej drogi, ponieważ ciągle postępujecie naprzód, gdyż Ja jestem waszą drogą, a wszystko istnieje dzięki Mnie. Jak dojrzałe jest twoje życie, skoro będziesz w stanie odciąć się od świeckiego świata, skoro będziesz w stanie odrzucić swe emocje, będziesz w stanie pozostawić swojego męża i dzieci, skoro twoje życie będzie dojrzałe… wszystkie te sprawy są zgodne z Moim planem. Nie ma powodu do niepokoju.

Musisz wejść od pozytywnej strony. Jeśli czekasz biernie, to wciąż jest niekorzystne. Musisz być pełna inicjatywy we współpracy ze Mną; być sumienna i nigdy leniwy. Zawsze bądź we wspólnocie ze Mną i miej ze Mną głębszą zażyłość. Jeśli nie rozumiesz, nie oczekuj niecierpliwie szybkich rezultatów. To nie jest tak, że ci nie powiem; Ja chcę zobaczyć, czy polegasz na Mnie, gdy jesteś w Mojej obecności, i czy polegasz na Mnie z ufnością. Musisz zawsze pozostawać blisko Mnie i pozostawiać wszystkie sprawy w Moich rękach. Nie cofaj się na próżno. Po bezwiednym przebywaniu przez jakiś czas blisko Mnie, Moje zamiary będą ci objawione. Jeśli je rozumiesz, wówczas naprawdę znajdziesz się ze Mną twarzą w twarz i naprawdę dostrzeżesz Moje oblicze. Będziesz mieć całkowitą jasność i będziesz wewnątrz opanowana oraz będziesz posiadać coś, na czym można polegać, a także będziesz mieć siłę jak również i ufność. Będziesz mieć również drogę do celu, zaś wszystko będzie przychodzić ci łatwo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz